«Για όλες τις φορές που είναι δίπλα μας όταν τους χρειαζόμαστε, δεν ήρθε η στιγμή να γιορτάσουμε την ύπαρξή τους;».
Αυτό είναι το μήνυμα που προωθεί φέτος η διαφημιστική καμπάνια «Calls For Dad» της Dove Men+Care στα πλαίσια της Γιορτής του Πατέρα την Κυριακή 15 Ιουνίου.
Σύμφωνα με την περιγραφή του βίντεο «τα 3/4 των μπαμπάδων αισθάνονται ότι είναι υπεύθυνοι για τη συναισθηματική ευημερία των παιδιών τους. Ωστόσο μόνο το 20% αυτών βλέπουν το ρόλο τους να αντικατοπτρίζεται δεόντως από τα μέσα ενημέρωσης. Ήρθε η ώρα να κοινοποιήσουμε τις τρυφερές στιγμές της πατρότητας που συνήθως παραβλέπονται».
πηγή http://www.infokids.gr/2014/06/oles-oi-tryferes-stigmes-tis-patrotit/
Δείτε το βίντεο:
Αυτό είναι το μήνυμα που προωθεί φέτος η διαφημιστική καμπάνια «Calls For Dad» της Dove Men+Care στα πλαίσια της Γιορτής του Πατέρα την Κυριακή 15 Ιουνίου.
Σύμφωνα με την περιγραφή του βίντεο «τα 3/4 των μπαμπάδων αισθάνονται ότι είναι υπεύθυνοι για τη συναισθηματική ευημερία των παιδιών τους. Ωστόσο μόνο το 20% αυτών βλέπουν το ρόλο τους να αντικατοπτρίζεται δεόντως από τα μέσα ενημέρωσης. Ήρθε η ώρα να κοινοποιήσουμε τις τρυφερές στιγμές της πατρότητας που συνήθως παραβλέπονται».
πηγή http://www.infokids.gr/2014/06/oles-oi-tryferes-stigmes-tis-patrotit/
Δείτε το βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.